četvrtak, 18. studenoga 2021.

BLAGOSLOVLJENE USNE

Blažene sjemenkice sa Neba padoše na usne moje molitvene i one postaše cvijet hvalospjevni, čiji miomiris blagoslivlja Boga i narod njegov tješi vjerom u obećanja Uskrsle ljubavi.🎺🕊Psalam 51,17Otvori, Gospodine, usne moje, i usta će moja naviještati hvalu tvoju. Pjesma je stubište do Raja, svaka je nota stepenica, po vapajima duše penju se anđeli do Božjeg prijestolja, čuje Bog svakoga tko mu ime ljubi i svi smo mi cvjetovi u Njegovoj bašti. Samo nekima fali rose da se probude, blagoslova i pokajanja da ožive i na novo procvjetaju. Otvorimo se svi za molitvenu ljubav, da bi vječno procvali u Otajstvenoj tajni križa. 🎺🕊Psalam 71,23Moje će usne klicati pjevajuć` tebi i moja duša koju si spasio. Budi ruža, budi ljiljan, budi ljubičica, tratinčica, budi narcis, zumbul, gerber, magnolija..., budi onaj cvijet koji ti najlipše miriše i izgleda. I cvjetaj ukorijenjen u izvore Svevišnjega, ispijajuć spasenje nikada nećeš uvenuti. Čini sve da ti usne mirišu na blagoslov Neba, jer to Bogu i bližnjima treba! Blagoslovljene ti latice smirnom anđeoskom dragi brate, draga sestrice! Miriši na svetu ljubav, radost, zdravlje i mir, miriši na vjeru u uslišanje rana. I ne brini što su ti neke latice uvele, oporavit će se one zbog predragocijene krvi Kristove. Cvijetaj u sebi i vidjet ćeš i vanjski oporavak.  

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 18.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar