četvrtak, 25. studenoga 2021.

IZBAVLJENA DUŠA

IZBAVLJENA DUŠA 🕊

Strašila me okružiše,
za patnju me optužiše,
bičuju mi ljubav duše,
ali što više krvarim,
to uzvišenija pjesma
iz Raja u misao moju teče!

I kost do kosti me peče,
i grlo mi se od suza para,
i grčevi mi bubrege lome,
al duh ne mogu da mi slome.

Ne brini svijete,
sva ta muka, dio je
Božjeg dara.
Pod križem sam ga upoznala,
u rane mu se zakopala,
da mrtvim sebi i živim
sjedinjena sa raspetom ljubavi.

U lavljim zubljama ja sam
ti ko janješce netaknuto,
ko u jaslama mirna...
zalud reži zvijer,
kad pitomim ga Bog čini,
govoreć djete za tijelo ne brini,
duša ti je u Duši Kristovoj
pronašla spokoj.

Ondje sam gdje je sveti Danijel,
ondje sam polegla u molitvi
gdje je vjera snažna,
i postelja bolna nije sad ni važna,
važan je Bog koji mi
dušu izbavlja u krilu presvetom.🕊

Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.11.2021.

🎺🕊Daniel 6,28On izbavlja i spasava, čini znake i čudesa na nebesima i na zemlji! On je spasio Daniela iz šapa lavljih!


Nema komentara:

Objavi komentar