ponedjeljak, 1. studenoga 2021.

POŠALJI MI PISMO PO SVIM SVETIMA

Postoji razlog zašto čekati 
na autentičnu ljubav, jer
samo se tako lakše izdrži križni put.
U mislima duša nikad nije sama,
kada klone pada u krila čuvara.
Zna ljubav da je prati ljubav. 
Piši mi slađano o onom što
u srcu nosiš, piši mi iako to
trenutno samo svi sveti čitaju.
Oni će te dopratiti jednom k meni,
oni će nam čudo isprositi.
A ti anđele duše moje piši negdje
ispod ovog svetog neba 
pismo ljubavi koja samo tebe treba.
Naći će me pismo tvoje,
hoće jedino moje. 
Traži me po srcu, po vjeri i ljubavi.
Traži me po brižnosti duše.
Tad ćeš me zasigurno naći,
jer drugdje me nema. 
Nisam ti mileno od tijela,
ja sam ti čahurica koja čeka na let,
u vječni rajski svijet.
Krijem lipotu u nutrini,
tamo me i nađi, kao leptiricu punu
rajskih boja i nježnosti. 
Uvjerila sam se slađano,
da sud, bol, mučenje, mane i suze vrijede
blago nebesko i neka mi bude,
po volji Očevoj, 
trpim za naše vječno.
Trpim iz ljubavi za Krista i 
naume Očeve sa nama. 
Trpim i osjećam da nisam u 
trpljenju sama. 
Ima te, jer i mene ima. 
Jer ima nade i molitve,
jer ima milosti Božje velike.
Sve proći će mi Božji nikada. 
Vječnost nam pripada. 

Amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 1.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar