petak, 12. studenoga 2021.

OGNJIŠTE MOJE

Uvijek ćeš biti ognjište moje duše, sveta vatrica osjećanja, samo moj anđeo ljubavi. Ne dam te bolima, ni tuđinkama da mi te izmjene i ukradu od krvavog križa. Uvijek ću te vjerom u ljubav čuvati u postojanju tebe u meni. Doći ću  jednom i pred Boga i donjeti mu samo osjećaje. I znam darovati će mi tebe, u vječnosti. Jer mi slađano moje moramo postojati skupa u svetoj radosti. Samo da me ovo sve prođe, doći ću tamo po uslišanje Neba, tko da zabrani duši da voli i ljubav treba. Mi smo već sada živi, mi već sada imamo duhovnu djecu, pa gle i ove moje mane takvom me prave, ljudi me i pitaju začuđeni što mi je... a ja im kažem nebeski blizanci. He jesam komična sam pod križem al i puna vjere da i ti negdje moliš za mene i našu za sada duhovnu dječicu. Grij me sveta ljubavi, jer prehladila me bol, ozebla sam kao nikada, valjda kao djevojčica sa šibicama, ali sreća moja, pa ti ne gasneš, nedaš mi da umrem iz tajne prisutnosti. Blagoslovljeno moje miomirisno ognjište, hvala ti. 💏🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar