utorak, 2. studenoga 2021.

NEKA MI BUDE PO VOLJI TVOJOJ

Ako ti pomaže moja bol - onda neka bolujem.
Ako ti pomažu moje suze - onda neka oplakujem križne postaje.
Ako ti pomaže moje trpljenje - onda neka trpim  ono što samo duša u Bogu uspije.
Ako ti moj san treba - uspavaj me.
Ali ako ti treba moje buđenje Isuse -  razbudi me, ozdravi me, oživi me, nasmij me, raspjevaj me, usliši mi najdivnije molitvene zazive koje ti darujem duge godine. 
Sve što tvoje Presveto srce poželi,
moje pristaje.
Znaš da ću trajno misliti na tebe.
Jer uvijek će me sa Tobom biti,
svjetlo tvoje će me i bolnu i bezbolnu grliti.
I znam da ćeš sve učiniti,
da me vratiš u samu radost 
Oca Nebeskog. 
Znam da moram postati očišćena,
da ti rane zacijelim. 
Da te više nikada ne uvrijedim,
neprihvaćanjem križa. 
Prihvaćam Isuse sve, što mi tvoj
Duh Sveti za spasenje mnogih daruje.
Mogu biti nepostojana ako treba,
mogu umrijeti sebi, jer mi 
se živi Tebi. 
Oblikuj svoju ranjenu ovčicu,
u neraspadljivo ruho.
Pomozi mi biti u duhu na časnu sestru,
koja ima samostan u srcu i
uvijek bdijem u svetohraništu duše,
klanjajući se tvojoj ljubavi. 
A ujedno mi pomozi da kao obična žena,
živim sve ono od Oca nebeskog,
što mi priređuje na zemlji...
Ako je to misija duhovna, neka mi bude...
Ako je to čudesan brak - neka mi bude...
Ako je nešto sasvim drugo 
- neka me tvoje ruke začude...
Ako je život, hvala... 
Ako je "smrt" hvala...
Ako je vječnost uslišana, hvala.
Volja tvoja, misao je moja, amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 2.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar