četvrtak, 18. studenoga 2021.

JELENČE MOJE SLAĐANO

JELENČE MOJE SLAĐANO💕🕊

Vidjet ćeš mi dušu, 
jelenče moje, hoćeš
kada zaviriš iza "rešetaka"
u koje me položi bol od rođenja.
Tu sam ja, čekam te i 
ni malo ne ličim na vanjsko,
ja sam ti sva od nutrine,
o kojoj mi Bog brine!

I mane moje su privid...
i bolest moja tek razvitak duše.
Slađano, znaš da sam ja tvoja 
slađana miomirisna duša!

Cvijetovi naše ljubavi 
u srcu se i zimi ukazuju,
nedam im suzama da uvenu,
poljevam ih molitvom.

Glas ti je poput golubića 
i sav si od svete bjeline.
Oči su ti radost nebeska,
duša ti je miris Jeruzalema.

Jelenče moje slađano,
pripadamo si kao rosa cvijetu,
kao voda usnama živih.
Kao sunce danu i 
kao zvjezdice noći.
Ipak mi u svemu tome
ti možeš doći!

Tražim onog koga ljubi 
duša moja i nađem te u duši.
Nađem te u svakom otkucaju srca.
Sve si učinio da bi za moje 
buđenje pod križem brinuo.
Osjeti se slađano to,
da negdje moliš,
da negdje dušu moju voliš. 

I spavaj mi na srcu,
koliko god ti još treba,
imaš blagoslov moj i 
čitavog Neba.

Neka te probudi arhanđel Rafael,
snom o srni i lanešcima. 
Znaš da čuvam našu 
svetu priču godinama.
I čekat ću da je ispričaš,
ako treba do Neba. 

Bit ćemo radost Božja,
ja i ti, sveta ljubavi.
Nemoguće bi bilo 
da te moja pjesma do pjesme 
ne probudi.
Ili voliš uspavanke dušo moja,
ako je tako spavaj i sanjaj 
najlipše gore i plava mora,
cvjetne doline i
kućicu našu od drveta,
dječije igralište koje nam je 
sagradio sveti Josip.

Znaš čudesna se slika izrađuje 
moj Mali Prinče, 
princezica tvoja kleči, 
pred Djetešcem Isusom,
sveti Josip kaziva biti će sve u redu,
Duše iz Čistilišta mole za uslišanje...
donose mi čudo i arhanđel Rafael 
sve to ispomaže, sluša naredbe Božje.

Meni eto dovoljno misliti tu si kraj mene,
jer jesi, misao si!
Koliko si mi boli odnio na krilima u Raj,
o samo da znaš.
Kolika si milost iako te ne vidim,
sve o tebi znam po osjećaju za ljubav.
Vjera si, samo si moj i Božji. 🕊

Oprosti što sam ranjena od krivolovaca,
oprosti za tragove krvi po snjegovima...
isprat će mi jednog dana tragove duše 
svete kiše, sunce će me ugrijati,
Bog i anđeo koji mi u srcu diše. 
Ti moje slađano jelenče,
moj ljiljan u dolu nade.
Amen. 🕊

Od ❤ tvoja slađana srnica
Ana Emanuela, Bilaj 18.11.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar