srijeda, 18. ožujka 2020.

ZBOG VOLJENIH MI CVIJETA U GRUDIMA

Zbog loših ti je ljudi tijelo puno trnja, a zbog posebnih ti iz grudi i u sred zime izrasta melemno cvijeće i biva povoj ranama! Na nečijim livadama duše uvijek je miris blagoslova! Družim se sa takvima! Ukras su mojim ranama i brošić radosti manama. Najvoljeniji su, jer znam da su uvijek moji, uvijek uz mene...uvijek snaga napuklim krilima. Postoje vjerne obiteljske, rodbinske i prijateljske duše, one su dar od Boga. I zato imam svoje jako vidljivo blago nad blagom... bogatašica sam dušom a i osmjesima bolnog tijela, jer me prihvaćaju nesavršenu savršeno, ljupko i milo! Kod njih su djela vidljiva... učine bez da moliš, obraduju, sjete me se i ne zapisuju datum mog rođenja u podsjetnik, već u srce, mada me se sjete i u sasvim obične dane, postoje oni koji vole srcem srce, dušom dušu. Bol mi nagrade. Da nađem ljubav da me ovako voli, moglo bi se i umrijeti od radosti! 😍 

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 18.03.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar