subota, 21. ožujka 2020.

LJUBAV UZ BOŽJU PROVIDNOST PRONAĐE LJUBAV

Sve sa čime dolaziš u čistoći srca pripada tebi. Tvoj je osmijeh sa lica voljenoga, jer je ono radosno zbog tebe, bivaš ljubav i ta te ljubav nasmješena još većom radošću daruje. Tvoj je melem iz duše voljene i balzam molitveni za tebe kapka iz očiju vjernih. Bogat si kada imaš iskrenu ljubav, koja ne strada zbog laži, koja se daje i ako zadrhti od hladnoće drugih ljudi daruje ti svoj topli zagrljaj kao svečani kaput obećanja, uvijek ću biti tvoja utjeha i ljubav nad ljubavima. Netko umi biti i sestra nevjesta i prijateljica i ljubav najveća brižna, odana golubica. Netko umi biti brat i zaručnik, prijatelj i ratnik za ljubav, junak golubić Božji. Jer mu je jedini smisao života voljeti i biti voljen, pod ovim svetim Nebom. Samo takvu ljubav ljubim, iz duše anđeosko blago ne gubim. Jer vjerujem u nadahnute molitve... u osjećaje iskrene. Vjerujem u dušu koja je požrtvovna ljubav, sebedarna... jer netko kao ja postoji na dlanovima našeg Gospodara, Svevišnjeg punog svete milosti, pa sve da je to još dugo čekanje znam da sam voljena u molitvenim rukama. Nikada nisam to pomislila, ali moguće je da će me netko nesavršenu tako ljupko od Gospodina isprositi... možda nije do mene... možda se do stupnja moje ljubavi godinama dolazi... možda se čak mora i umrijeti da se dotakne voljeno iskreno biće, koje bi radije umrlo nego li bilo nevjerno. Bdijem da si lica srcem nasmijemo... u rajskoj postojanosti... ako je do Božje volje možda me oči anđela nađu dok me na zemlji traže i za mene mole. Amen.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.03.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar