subota, 21. ožujka 2020.

ABBA OČE

Abba Oče, oblikuj kalup molitve moje, neka mi srce postane križoliko u duhu, da se sjedinim sa Golgotom Kristovom i njegovim poukama o čudotvornoj molitvi Oče naš, jer ti sve znaš. Hoću ti samo tim zazivom reći hvala za ljubav, hvala što me je tvoj sin otkupio na križu, hvala na ustrajnosti i što sam Kristolike duše vapajne jer me On putem Duha Svetog upućuje ka Tebi. Hvala ti i na tvojoj premiloj zaručnici, službenici Gospodnjoj Djevi Mariji koja je majka nad majkama, koja sa nama krunicu moli i svijet ka tebi vodi. Njezin glas Oče naš neka te danas obraduje, i svi oni sjedinjeni zazivi ljudi sa Bogorodicom, primi naše pokajanje za sve grijehe, propuste... usliši svećeničke prošnje i zazive svih molitvenih duša... Pročisti nam srce da bi znali valjano moliti, operi nas, na novo krsti nas, darovima Duha Svetog iz zla izbavi nas. Osnaži nas, jer smo ti nemoćni bez Tebe moći sveta. Voljo ljupka dođi, sa Kraljevstvom milosnim neka poteče ozdraviteljski nektar ozdravljenja naroda, otvori nam oči duše da osjetimo srcem da si Ti jedini smisao disanja. Volja tvoja je ugodna duši mojoj, jer je sama ljubav! Pošalji nam duhovnu ljubav, ne trebamo materijalno, samo ono što nam ti priređuješ u Nebeskom Kraljevstvu, amen.

Od 💜 Ana Emanuela, 21.03.2020.



Nema komentara:

Objavi komentar