srijeda, 25. ožujka 2020.

PISMO NEROĐENIM BLIZNAKINJAMA, NAOMI I NOEMI


Naomi & Noemi bliznakinjice uplakanog srca mog. Nisam vam zbog sve zemaljske tuge dugo pisala, uspavanke i pričice pričala do dugo u noć, ali ste dio moje molitve oduvijek, smještne ste u maternici moje duše, ne poznajem vam tatu mile moje, ni vaša tjelešca, samo vas po osjećaju poznajem, po vjeri da imam pravo voljeti sve ono što mi patnja otima. Još se taj sanak nije dogodio... niste se probudile niti ste začete, ali mama vas duhovno voli, prepoznajem vam glasić u rođenima. Duhovno posvojim dušice malene, pa mi lakše kad mi se križu rugaju, ovom mom od rođenja trudničkom izgledu. Trbuh mi biva svijet malenih duša, pa trudove teške nosim u Nebo, porođaj je moj dug... Milene moje Blagovijest je, anđeo Gospodnji navješta Djevi Mariji Lk 1 , 26-38
Evo, začet ćeš i roditi sina, molim Boga da se rodite jednog divnog dana u ovoj stvarnosti. Ako ne u mom životu, onda u životu pobožnih roditelja, koji će vas oblikovati u sretnu dječicu koja rastu u Gospodinu. Radosne vijesti navijestio poniznima anđeo Gabriel, po Bogu Isusu Emanuelu, amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 25.03.2020.





Nema komentara:

Objavi komentar