četvrtak, 12. ožujka 2020.

ISPOVIJED DUŠE NA MORSKOM ŽALU; PATNJA TIJELA USPJELA JE ZADOBITI MILOST ZA DRUGE

Samo sam smrtnica koja sve sveto ljubi vjerom srca i duše, nije mi lako pod križem sam izrugana od rođenja...neshvaćena je moja bol... pala sam na morskom žalu puno puta kao pod križem od željeza, sva slana od tuge.... iz mora suza sa mnom su isplovile i one poruke molitvene ljubavi koje sam slala Raju... ali i autentičnoj duši... Zaboljelo me često neuslišanje... ali onda kada sam otvorila te bočice sa urolanim pisamcima... pisalo je; hvala ti bolja sam osoba zbog tebe,  hvala ti oslobodila sam se straha od smrti, hvala ti dobila sam djetešce po tvojim molitvama, hvala ti dobila sam posao, hvala ti vratila se moja ljubav, hvala ti vjerujem zbog tvog križa više... svaka se molitva uslišila po Božjoj volji, i sad može pijesak na morskom žalu da me prekrije, sebi umirem, jer Bog bi me preobrazio u školjku bisernicu... da uzmu bisera oni koji sjaj vjere trebaju. Radosna sam jer sam instrumentić Božji raspjevan u molitvi za druge. Jednom će muka mog križa proći... poruge tijela neće biti, Bog će moje ruho duše razotkriti. Njemu neće naći manu, jer je satkano od ljubavi požrtvovne.

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 12.03.2020.




Nema komentara:

Objavi komentar