srijeda, 4. ožujka 2020.

LJUBAV ZA BOGA OCA, SINA I DUHA SVETOGA, LJUBAV ZA EUHARISTIJSKI KRUH

Kruh Euharistijski, sunce je koje grije moju molitvenu sobicu duše,  zbog Krista se moje suze preobražavaju u hvalospjeve! Abba Oče, usavrši me i pouči u duhovnosti mojoj, plamen Duha Svetoga neka me vodi,  a krv Jaganjca tvoga neka mi podari ljekovitost i čudesno izlječenje ranjenosti tijela i duše. Isuse tvoj znoj u pustinji briše moj umor, tvoja patnja brine da se ja ne zagrcam u suzama i umrem u grijehu, tvoje noge koje hode pustinjom izvor su milosni,  zbog tebe nisam žedna ti si mi kruh i voda,  okrijepa i povoj bolovima. Tvoja predragocijena krv čini da moje srce otkucava trpljivo,  sa ljubavlju koja prihvaća gorčinu križa jer te volim.

Od 💜 Ana Emanuela,  Bilaj 4.03.2020. 


Nema komentara:

Objavi komentar