ponedjeljak, 2. ožujka 2020.

RADOST VJERE U BOŽJA OBEĆANJA


Neka kliče duša moja u radosti nebeske nade,  Spasitelju svome,  neka ga obraduje ljubav koju gajim prema Njemu. I srce molitveno malo neka na krilima Duha Svetoga bude na misnom slavlju prikazano, kao hvalospjev zahvale Bogu Živome. Hvala Bože na blagu vjere,  na kaležu tvoje skupocjene krvi,  ona je sve što mome tijelu i duši za lipotu treba, da me očisti i usavrši za svete milosti sa Neba. Žeđam duhovnog mlijeka,  kao bebica uplakana. Sa Siona će poteći milost tvoja u moje rane i ja ću biti zacijeljena. Ti me Gospodine želiš učiniti stanovnicom Neba, rasplesanom dušom među svetim pukom tvojim. Čini od mene sve ono što Duši tvojoj godi. Obuci mi srce u nepropadljivost,  u ljubav samu. Čuj mi blagoslov kojim te zazivam i ljubim. Duh Slave neka vječno počiva u meni, svetost tvoja neka me usavrši,  neuveli vijenac kao aureolu duše pokloni,  po tvojoj ljupkoj rajskoj milosti. Čvrsni me u vjeri, opasaj ljubavlju, ojačaj me u duhovnom pozivu mišicom svojom spasonosnom. Zasijaj kao zvijezda Danica u mom srcu. Da nikad ne ugasne ljubav, koja vjeruje u Novo Nebo i Novu Zemlju u kojoj mi sve priređuješ. Hvala ti Oče,  Sine,  Duše Sveti što sve me voljeno čeka,  i što sve sveto za mene moli,  pred milosnim licem Tvojim.
Sa ljubavlju i vjerom,
tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 2.03.2020.
Nadahnuće poslije razmatranja
1 i 2 Petrove poslanice



Nema komentara:

Objavi komentar