ponedjeljak, 16. ožujka 2020.

MOLIM DA BUDEM MELEM ZA LJUBAV SVOJU

Dao Bog da me očisti ova zemaljska bol... da mi suze saperu sve grijehe... da mi srce ispuni plamen Duha Svetoga i izbriše iz njega sve povređeno, sve ucviljeno, napaćeno... Dao Bog anđele moj da budem liposti puna ruža bez trnja. Ma nije što mene bode... bolo bi tvoja nježna krila, koja  su mi radost križnom putu bila. Želim te usrećiti, ne spominjati ni rane ni mane... jer ih neće biti. Želim milost rajsku zadobiti. Želim otkriti tko se za mene ustrajno moli, tko vjerno brine nad kišnim prozorima mojim... pokušavajući mi biti zračice sunca. Želim vidjeti lice čuvara i tko to uvijek na srcu mom spava ... biva mi radost vjere. Bog ustrajnima uslišava želje, i zato spavaj u vjeri mojoj u mom osjećaju za ljubav. Dok te ne probudi volja Božja i pred lice moje dovede, uz pomoć arhanđela Rafaela. Ako te ne isprosi moja ljubav i ne probudi te dobri Bog ti ćeš u Nebeskoj postojanosti otvoriti oči i znati da samo si Božji i moj! Ostvariti će se san i tebi i meni. Jer grijeha i mana neće biti, ni suza ni jada, ni bolesti neće biti. Postojati će samo ono za što smo vjerno molili i gorljivo voljeli. Savršen par pred Bogom, kojem je milost Božja sve okrenula na dobro... Na kraju križnog puta je nov nebeski život. Uslišanje vjere.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.03.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar