subota, 28. ožujka 2020.

PREOBRAŽENJE U GOSPODINU DOLAZI

Vidjet ćeš brate, vidjet ćeš sestro... vi koji ste umorni od tuge i nemoći, vi koji niste krivi što ste bolesni, slijepi, gluhi, u kolicima, bez ruke, ili noge... što ste osamljeni a volite najviše. Vidjet ćete preobraženje u Kristu, proći ćete kroz smrtni plamen netaknute duše, obnovljeni u Kristu, jer će vam njegova ljubav zasjati i darivati vam sve po vjeri. A dovoljno je da i jedna duša uzvjeruje. Evo ja ću ovako bolna za vas još bolnije vjerovati i kad vas bol umori, da mi ne posustajete ja ću suzama svojim jade vaše tješiti, jer sam i sama puna bolesti i mana. I više od ičeg vjerujem Gospodinu koji je Bog čudesa. O da je invalidu da prohoda, on bi plesao, on bi Boga proslavljao danonoćno, o da je sljepcu da progleda, on bi se divio svemu stvorenom u suzicama ganuća, cijenio bi više od neproduhovljenog čovjeka dar vida, oh da je gluhonjemom glas ptičica da čuje, njemu bi duša ka Bogu da otputuje. Netko bi dao sve da ustane, da ne biva teret nikome, netko bi rado očima vidio voljeno biće koje mu u grudima kao utjeha sviće, netko bi čuo mili glas, koji moli za njegov spas. Te male ranjene duše Bog će proslaviti, jer nije vrijedan onaj tko je bez križa i bola, onaj kome se dive. Vrijedniji je strostruko više onaj tko na patnju Kristove ljubavi miriše. Ps 130 ,1-8
"U Gospodina je milosrđe i obilno je u njega otkupljenje"! I nije istina da smo mi lijeni, da mi ne želimo koristiti. Sude nas i čudno na nas gledaju, a mi bi sve dali da nas ne boli, da služimo voljenima u zdravlju. Dao Bog da mi budemo na bezbolnom mjestu, dao Bog da zadobijemo snagu i bezbol. Ali samo da znaju nismo bezvrijedni mi služimo Nebeskom kraljevstvu, bol je dobra da se po njoj Krist proslavi znaju to naše bolne kosti i organi, naše mane koje su preobražene u molitve i hvalospjeve Svevišnjem. Ispijamo dušom spasenje. “Ja ću žednomu dati s izvora vode života zabadava.” (Otk 21,6)

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 28.03.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar