utorak, 17. ožujka 2020.

VRIJEDNOST JE NAPAĆENO TIJELO U KOJEM JE SJAJ KRISTOV

Doživjeh porugu, nevjeru, laž, čuđenje i odbacivanje od na izgled najdivnijih očiju i tjelesa ljudskih... nisu me gledale po srcu kao božanske. Zazivam na takve ulje sveto na njihovo srce da progledaju uistinu važnost duše. Ako ne žele prihvatiti moj križ... ako se ne žele obratiti. Neka me ne dotiču ni riječju ni djelom. Znam da vrijedi u meni šapat Duha Svetog kojeg ljubim i koji me razumije. Vrijedi ono najbolnije u meni jer je postalo ranjena ptica raspjevana, slavljenica Neba. I utjeha onima sličnima duši mojoj. Ne prihvaća me zemaljsko, ne mora. U milost ću Spasitelja koji me ozdravlja. U novo će ruho duša moja, u ljubav samu bezbolnu. Amen.

Od 💜 Ana Emanuela, Bilaj 17.03.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar