ponedjeljak, 23. ožujka 2020.

LJUBAV KOJOJ DOLAZI USKRSNUĆE

Predugo oči zamišljene
u vjernu ljubav tražim,
tebe anđeoske duše
u rijeci ljudi punih laži...
Dozivam ti ime nadajuć se
da ćeš mi napaćenoj čuti glas u
svoj toj buki savršenih tijelesa,
koja su zavodljivost duše.
Tražim tvoj znak, djelo iskreno.
I svi me prevariše...
pod maskom anđela
mi dođoše... križ mi optužiše.
Dušom se mojom poigraše.
Anđele, ali ne ukradoše mi
vjeru u ljubav vječnu,
u mene i tebe.
Iskrene smo dušice dvije,
otvorenog srca,
ljubavi jedne jedine.
I vidim nestadoše
savršene dame sa pista...
Nesta u strahu sav svijet.
Samo moja duša i dalje traga,
tebe traži ulicama pustim.
Do osjećaja je,
do kontakta duše je sve.
Uspjeva mi naći te,
skrivenog u meni,
u vjeri srca moga.
Tvoja me molitva dozvala,
tvoja mi ljubav rane iscijelila,
od nekuda brineš, lice mi nasmiješ.
Pa te imam samo za sebe,
pa si mi uslišanje duše.
Pred Kristom si me isprosio...
iz pećine smrtne će u
uskrsnuće duše naše.
U život ćemo koji smo čekali,
u nebeskoj nadi.
Vidjeti će svi moje novo ruho,
izvezeno od vjere, ufanja i ljubavi.
Neće mi se svijet muki rugati...
jer mana mojih više neće biti.
Pripasti ću onom tko me je
čudesno zavolio i sa manama.
Onom tko me gledao srcem,
osjetio ljubav dušom.
Bio drugačiji od svjetovnih.
Čekam Otkrivenje, tko je on,
ali znam da je sva njegova
ljubav uz mene.
I neda da mi suza zalud niz
lice krene...
osmijeh vjere mi biva,
dar melemni od Boga.
Anđeoska duša koja
sa dušom mojom pod
križem hoda.
Čudesan osjećaj vjere
u autentičnu ljubav.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 23.03.2020.




Nema komentara:

Objavi komentar