subota, 8. veljače 2020.

VJERA U LJUBAV

Dok gledaš sve crno, ljubav te tješi i boji u bijelo, kruni voljenjem tvojih mana. A kad  govoriš o krletki i zatočeništvu, ljubav govori da si slobodna ptičica, koja mu pjeva na rascvjetanim miomirisnim granama njegove  duše. Ljubav te gleda kao najlipšu, osobu bez mana, jer njegova duša gleda na tvoju dušu i mir mu ne remete podrugljivci tijela tvog. Zato vjeruj da te netko drugačiji od svijeta tako nježno umilno, ljupko, razdragano voli i gleda tvoje mane kao vrline križnog puta. On zna da tvoje mane žive požrtvovno ljubeć Spasitelja. On će te prepoznati kao služavkicu Neba i to je ona ljubav koja ti treba. Vjeruj u Princa Kristovog, koji bi s tobom rado hodao cestama zemaljskim, jer zna da je putovanje sa tobom čista radost nutrine, ponizno obostrano služenje za Boga. Takva ljubav uvijek postoji, jer je satkana u molitvi srca. Bdi, tako snažno voli, sve dok te ne nađu oči anđela ljubavi. I obraduju tvoju ustrajnost. Nitko ne može oteti tvoju vjeru u ljubav, jer je taj osjećaj od Boga dan i prije rođenja. Muškarcu treba vrsna iskrena žena i ženi iskren čestit muškarac. Imaju potrebu živjeti po poukama Svete Obitelji. I svoju ljubav oplemeniti sakramentom braka, koji donosi obiteljsku vezanost u vjernosti, poštivanju, molitvi, brižnosti, ohrabrenju, obostranoj radosti i pohodu misnom slavlju.   Obostrana prisnost vedri lice Božje i onih koji se vole. Neka te prati radost vječna tajno skrivena u Presvetom srcu Isusovu. Neka ti arhanđel Rafael bude vodić do mene, ako je to volja Božja doći ćeš mi kao balzam na rane, jer Svevišnji zna koliko ima moje vjere i ljubavi za tebe. Neizrecivo... zato si stalna pjesma, stalna misao križa mog, anđeo bijelih krila, pa već i sada osjećam kako skupa živimo, kako se u kućici nebeskoj sa dječicom igramo. Mi smo kao jedno. Lipost života mog je tebe sanjati, milosti Božjoj te poklanjati. Što poželi Svevišnji biti će slađani. Već jesi ljubav moje nutrine, već jesi tješitelj moj, ljubav autentična. Dok se čini da mi te tjelesna bol otima, sve si mi bliži duši, sve više te čuvam u srcu, sve više vjerujem da si ti anđeo mog srca i da si uz mene kao moji otkucaji srca.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar