petak, 21. veljače 2020.

AKO TI JAVE DA SAM UMRLA OSTANI ME RADOSNO VOLJETI

Ako ti jave nema je, svjetlost je sveta odnijela u vječne povoje, ne plači anđele. Uzmi moje pjesme, moje stvarčice najdraže u kovčeg sjećanja ih pospremi šteta je ljubavi ovolike da se zaboravi, potrudi se molim te da se jednom tvoja malena dječica obraduju mojim pjesmama i pričicama. Živi moju ljubav, popi duplu kavu, svaki dan za oboje. Jer ja jesam tu, tvoja. Zrcalim se u očima tvojim i u napitku me ima. Ne plači za mnom, niti nosi crno ruho... znaš da sam ja voljela one majičice sa sličicama, šarene leptiriće, dugine vedre boje, raduj se jer ne pripadam tami. Moje si svjetlo, jer vjerujem da si u Kristu negdje samo moj, moja molitvena ljubav!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar