petak, 21. veljače 2020.

VRLINA MI JE VJERA U TEBE ANĐELE OD BOGA

Budi muško, daruj ženi vjerno ❤ koje Boga ljubi i dušu brižnu koja za nju moli, sjeti se zakona kojeg je objavio Presveti i da skupi darovi grijehe ne brišu! Od laži se gine, a istinom se stječe povjerenje i vječni rascvjetani vijenac miomirisne ljubavi! Vrijedna je žena koja od tebe traži samo tebe, kao ljubav nad ljubavima. Tada se oboje obogaćujete zajedničkim plemenitim djelima! Divan si kada voliš jednu dušu Kristovu vjernom dušom, i kada bi radije umro nego ju razočarao padom u poroke i kušnje. Blagoslovljeno ti molitveno srce pobožno, čiji su otkucaji molitva za nas. Negdje odjekuje za mene ka Nebu tvoj umilni glas... to je moja vjera u tebe moj milosni anđele. Tajno skrivena u Presvetom srcu Isusovu. Autentični se nađu po volji Oca Nebeskog. U duši... ako je dobro za nas i u tijelu... Slađano moje il na Zemlji... ali svakako da na Nebu. Pa je vrijedno svake muke, odbacivanja i patnje ovo traženje. Jer znam koliko si divan, poseban među običnima. Moj si, nikada tuđi. Jedan jedini, upisan na dlanovima Gospodnjim do mog imena. Lipa je vjera moja, ona je ukras mojih rana i mana. Ti si mi ljupka vrlina milosti ljubljena... suzice i osmijehu moje vapajne duše! I Nebo će se otvoriti jer te i nevidljivog čudesno volim! Sići će krila bijela po mene, da me utješe Jeruzalemski dvori i onaj koji me uistinu bez straha voli. Od mana i suda ti me braniš, ljubav je takva nesavršenu savršeno voli! Amen.   

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar