nedjelja, 2. veljače 2020.

POSEBAN PAR

Poseban par su muškarac i žena, koji zahvalno na koljenima kleče pred raspelom, znajuć da ih je Krist spojio za trajnu radost pred licem Njegovim. Oni na koljenima ne mogu posrnuti, već dati naklon Gospodinu! Krist čista srca ljubi i tješi, daruje njihovo obiteljsko stablo isprošenim plodovima uzdanja u Njegovu milost! Vjerujem samo u ljubav od Boga, čudesnu, vjernu, neuništivu, trajno molitvenu. Vjerujem u ljupkost i prisnost dvaju srdaca, jer im je otkucaj isti! Vjerujem i kada sama sama samcata u Crkvi molim, vjerujem jer zbog Kristovog Evanđelja postojim i dišem sve ono lipo što mi On kroz tajnu Svetog Pisma kaziva, zahvalna sam mu jer me tješiti ne prestaje! I što shvaća vapaj moj! Pa mi daruje ljubav anđeosku duši i sve moje o ljubavi svetoj pjevuši, čekajuć na zemaljsko uslišanje! Mora da si jako poseban, kada je čekanje ovako dugo, pa i slatko jer si postao moja pjesma! Iz gorčine okova izbavlja me pomisao na Princa Božjega! Na onog tko negdje voli Boga slično mojoj duši. Gdje god ja krenem i ti sa mnom hodiš... jer si ljubav sama, proizašla iz mojih vapajnih rana.

Od <3 Ana Emanuela, Bilaj, 2.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar