subota, 15. veljače 2020.

PIŠI MOLITVE BOGU, ODGOVORITI ĆE NA PISMA DJELOM USLIŠANJA!

Gospodine osjećam kao da svaki anđel nebeski po jedno mi je pero svoje dao, da bi ti svjetlosnom tintom suza ispisivala molitvenu ljubav, znam da me tvoja svjetlost u tami čuje. Milosno moje sva moja patnja i neizustiva bol, ka tebi kao pjesma ljubavi putuje! Već me uslišavaš preobraženjem tuge u nebesku radosnu nadu! Ne daš da mi vjeru i hvalospjev ukradu. Prepoznaješ u meni nebesko korijenje, zazive uplakane, vapajne. Blagoslovljene su suze moje, jer pred Prijestoljem tvojim na krilima anđela mole, bivaju perlice svete krunice. Koliko godina utjehe, koliko zaziva i darovnih pera anđela... koliko šapata; "Nisi sama ostala, Božja si davno postala!" Zauzelo se rajsko za mene, za curicu u kriku bolne žene! Koliko perja u hramu moje duše, na njima se moje suze suše. I sve se čini Duh Sveti od njih će mi krila sašiti, iz čahure ću i ja poletjeti, u svijet u kome laži i tuge nema, ni rana ni mana, samo ljubav razdragana. Zato svima kažem piši molitve Bogu koliko god godina treba, sići će milost sa Svetog Neba. Uslišanje ustrajnima uvijek dođe. Otkrivenje 21,4I otrt će im svaku suzu s očiju te smrti više neće biti, ni tuge, ni jauka, ni boli više neće biti jer - prijašnje uminu.Otkrivenje 21,5Tada Onaj što sjedi na prijestolju reče: "Evo, sve činim novo!" I doda: "Napiši: Ove su riječi vjerne i istinite.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 15.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar