utorak, 18. veljače 2020.

SUZE UTJEŠENE NA KRISTOVIM DLANOVIMA

Dođoše na svjetlo suze moje iskapane iz tuge srca i duše, upiše se u Kristove dlanove koje kazuju znam ti tuge velike, znam ti mane, znam ti rane, znam ti grijehe, znam ti vjeru, ljubav i molitveno ufanje. Zbog onog što me ljubi u tebi dao sam svoj život i da mi probodu dlanove, da bi te u njima urezao za tvoje spasenje. U ruho novo oblačim te kroz tvoju poniznu patnju križa. Vjerujem nebeskoj utjehi u sebi, jer Bog čudesno tješi neutješene, bolne, razočarane, razapete, milosan je nesretnicima koji ga sa radošću ufanja zazivaju danonoćno. I zaspat će mi duša na dlanovima uslišanja, neću više biti tijelo puna mana... svaka će vrlina postati, Bog će me iz patnje gorke izbaviti, jer često On pije kalež gorčine umjesto mene... slatkoću mi Duha Svetog daruje, kaže da hramom moje duše želi da vječno kraljuje. Da sam možda na izgled još uvijek u pepelu tuge, ali da znam da Pepeljuga može čudesno postati Princeza Božja On joj je princ slave vječite. Jer samo služeć svetoj ljubavi uspjevamo pobjediti zamke zloga, izdržati bolesti, darovati osmjehe onima koji nam sude, oprostiti, za svijet moliti, pokušati biti svaki dan za stepenicu bliže Nebu, sjati za zračicu nade više... u tami biti svima svjetlo kojem je izvor Krist. Voljeti i kada do kosti boli. Bditi za dane nebeske. Svaka patnja zemaljska, biva nagrađena na Nebu... trpimo sa ljubavlju za Boga i duše napaćene koje u Čistilištu za nas mole. Trpimo jer su sa nama Svi sveti zagovornici, čija molitvena ljubav Božje Prijestolje raduje. I po ljubavi nas toj Svesilni daruje! Možda će baš danas naša ljubav i pokora, molitva iskrena vapajna, izbaviti  jednu dušu iz Čistilišta, utješiti i Bogu usmjeriti nekog nevjernika na zemlji  obratiti, moguće je da sad ovo čita netko u depresiji i shvati; prolazno je sve, zbog Boga ću ovu tugu preživjeti, neku dušu nerođenu od pobačaja molitvom spasiti.  Bolni vole i razume najviše,  kada se Bogu prepuste čudesno ih Raj čuje i Bog im se smiluje. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 17.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar