subota, 1. veljače 2020.

BLAGOSLOV OD ❤

Job 33,3 Iskreno će ti zborit` srce moje, usne će čistu izreći istinu. Hoće jer je istina ona koja oslobađa i u njoj je onaj tko sve sveto ljubi! Matej 6, 33: „Tražite stoga najprije Kraljevstvo i pravednost njegovu, a sve će vam se ostalo dodati“. Kraljević si ili kraljevna Božja, traži prije da se omiliš i ugodiš Bogu tražeć volju Njegovu, koja te čudesno blagoslivlja! Psalam 68, 19: „Blagoslovljen neka je Svemogući! Svaki dan nosi nas Bog, spasitelj naš“. Izljubio te Svemogući pa da možeš u radosti srca svjedočiti ljubav i zdravlje. Jeremija 24, 7: „I dat ću im srce da me poznaju da sam ja Jahve, da budu narod moj, a ja Bog njihov, jer će se oni svim srcem svojim opet k meni obratiti“. Obraćenje tvoje neka cvijeta kao visibabe, tratinčice, jaglaci i šafrani u proljeće, da mirišeš i u sred zime kada čuju Kristovo ime kao hvalospjev na tvojim usnama. Luka 11, 13: „Ako dakle vi, iako zli, znate dobrim darima darivati djecu svoju, koliko li će više Otac s neba obdariti Duhom Svetim one koji ga zaištu“! Blagoslovio ti Svevišnji potrebe gorljivog srca, udijelio ti strostruko za sve tvoje blagoslove bližnjih i za svu ljubav koju imaš za Boga i sve sveto. Ojačao ti hod i sav tvoj bližnji i daleki rod. Obiteljsko stablo neka ti urodi sočnim plodovima, da se rode živa i zdrava dječica, uči ih svetom Zakonu i usmjeravaj jedinoj istini. Psalam 81, 16:„Najboljom pšenicom hranit ću ga, i medom iz hridine krijepit ću te“. Medno saće neka kapka na usne štovaoca Raja, slatkoća sveta neka natopi duše vapajne. Jer samo od Svevišnjeg stiže sve potrebno za radost čovjeka. Mudre izreke 10, 22: „Gospodnji blagoslov obogaćuje i ne prati ga nikakva muka“. Gospodin za nas želi sve najbolje i nagrađuje svako trpljenje iz ljubavi. Bog je milostiv onima koji ga zazivaju i čekaju preobraženje križa u samu ljubav! Blagoslov Boga Oca, Boga Sina i Boga Duha Svetoga sišao u vaše živote i podario posebne milosti uslišanja rana. Amen. Od ❤ mog ❤ prijateljskom  tvom, dragi brate... 😍, draga sestro...😍
Bilaj, 1.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar