subota, 8. veljače 2020.

ČUVANA POD KRISTOLIKIM ZVONOM

Uz mnoge dušice, pod Kristolikim zvonom moja duša hoda, ne boji se trnja i zamki zloga. Jer me čuva ljubav sveta iz blagosti Raja, još ovo uplakano tijelo zbog vjere duše ne očajava. Probudit će me sve ono što volim, umoriti će se tuge, usnut će vječno okovi moji, jer svi sveti nad običnom grešnicom i smrtnicom mole, vide ljubav ništa drugo u sred molitve križa moga. I da mi je najveća ljubav za Trojedinoga Boga i Gospu. Otac nebeski razumi me, Sina svoga posla da spasi duše napaćene, olakšava mi dane borbe velike šapatom Duha Svetoga tješi mene i sve njegove. I majka nebeska raduje se, kad vidi da ustrajna sam zbog Isusa. Molitva njena me davno podigla... iz nemoći u Otajstvo Kristove ljubavi. Nemam pravo žaliti se, kad sam zbog boli spašena, kad sam zbog boli ljubav Božju osjetila i radost duše pronašla!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar