utorak, 25. veljače 2020.

SUZE ŠIRE SRCE DA BI PRIMILO VELIKI DAR OD BOGA

Svaka suza molitvena širi srce, nevina tuga postaje jezero milosti u koje će uploviti posebno iznenađenje Božje. Zamisli koliki je to zadivljujući dar,  kada se ono još uvijek širi da bi uspjelo zahvalno primiti ono što mu Bog namjenjuje. Širi se srce malo, da ti ljubav blagoslovi Nebo zahvalno! Raduj se jer ćeš zadobiti i više od željenog,  ono nezamislivo sići će u tvoje srce ponizno.

Od ❤ Ana Emanuela,  Bilaj 25.02.2020.

Kako je radostan Gospodin, kada vidi da ima nekog svog ustrajnog u vjeri na zemlji. On nadahnjuje bolne, napaćene i sebedarne ljude koji su istinski borci za Nebo! Kroz malene se gradi put u Nebesko Kraljevstvo.... kroz ponizne se obrati mnoštvo velikih grešnika. Jer kroz takve djeluje sam Krist i Njegovo spasonosmo svjetlo. Koje svijetili svima. Bol ima smisla kada ju prikazujemo za spasenje duša. Križ je ljubav nad ljubavima, jer poučava voljeti sveto. Budi Božje dijetešce i kada izgleda da stariš, srce i duša ne stare... oni kroz žrtvu, molitvu i pokoru upijaju ljubav za Boga. I traju za one vječne dane, da obraduju lice Stvoritelja svojim hvalospjevom.
Od  Ana Emanuela, Bilaj 25.02.2020.


U pravednost mi svoju ruke moje smjesti, da ti dođu kao krila molitvena, dopusti Svevišnja milosti da poleti duša moja u odmorište moga Gospodara. Sakri me u svoju prisutnost, odvedi me na Sionsku goru da pomirišem bezbolnu zoru, daj mi časak u kome sam ja samo duša, bez ovog tijela kojim sam teret svima. Sakri me u utjehu svjetla Kristovog Oče dobri. Iz nepravde me u pravdu smjesti. Okrijepo duše i tijela mog usliši vapaj moj, po ljubavi svojoj i vjeri mojoj. Amen.
Od  Ana Emanuela, Bilaj 25.02.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar