ponedjeljak, 3. veljače 2020.

OSJEĆAJ ANĐELA U SRCU

Čudesna je milost Božja da se obična smrtnica osjeća kao da joj je presađeno srce anđela! Ljubav me sveta u stopu prati, to je sve što znam o sebi! Dozvala sam kroz svoju patnju križa ljubav i njegova su se krila nastanila u meni! Uslišena sam na nebeski način! Ljubav je našla ljubav! Bog je na ovaj način učinio da u srcu uvijek imam koga voljeti, jer me baš to srce raduje, to u meni koje pripada tajnom anđelu od Krista. Zbog te anđeoske ljubavi znam da moja bol vrijedi, jer me dotiče vječna ljubav, mene odbačenu od ljudi zavoli krilato moje, i posta mi vlastiti otkucaj srca. Posta mi suze i osmjesi, posta mi udisaj i izdisaj, posta mi osmijeh vjere i misao da Bog vapajnima uvijek na svoj poseban način usliši molitve. Spavaš i budiš se kroz moje oči, gledaš i blagoslivljaš svijet. Ti si anđeo moga srca, ti jesi moj san i moje buđenje, moje disanje, moje postojanje tebe u meni. Moj život u radosnoj nadi to si ti! Osjećaj blagoslovljenog srca punog molitvene ljubavi!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.02.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar