subota, 28. rujna 2024.

ISUSE VODI ME U VOLJU OČEVU I TVOJU GDJE SVI OZDRAVLJAMO

Tko da naslika Tebe Isuse, kada se tvoje uskrsle proslavljene rane izmijenjuju sa onima zemaljskim na Golgoti... tko da oslika tu žrtvu iz ljubavi!? Ne mogu te naći u slikama, iako te tražim u obličju u kojem te sveti viđaju, pa nadahnuti slikari oslikavaju... Koliko je samo tvojih slika u srdašcima koja te vole, a opet je svaka unikatna. Zaista si milosrđe svima. Ja osobno kad bi te slikala bio bi svjetlost usijana milinom i kad bi tu blagu a tako jaku svjetlost doticala osjetila bi tvoj nježni zagrljaj i utjehu Oca i Duha Svetoga u kojem je sav moj život, moje oproštenje grijeha, razumjevanje moga križnog putovanja, tog trena bi ozdravila ova moja sjena i ja više nebi bila u tami, počelo bi i ovo tijelo da sjaji. A to se milosno i događa pri prelazu u Nebesku Domovinu vjerujem i za to živim. Podnosim ovu bol jer ti vjerujem i za tvoju slavu živim! Podari mi snage samo da križ svoj sa osmijehom podnosim i dušu mi već na zemlji svjetlom svojim ispuni. Da zadobijem kreposti svetih, od svakoga po jednu bi voljela, a ti izaberi koje idu uz moje srce i dušu. Znaš da je moja jedina krepost ljubav za Tebe i svete. Ti ih Isuse umnažaj, šalji mi u pohode svetu povorku, jer sama ovu bolest podnjeti ne mogu. Proslavi se Isuse slavno po svojoj maloj služavkici "Nebeskoj Šaptačici", neka me i dalje Duh Sveti upućuje u Volju Oca Nebeskog. Daj mi na srce melemne riječi za snagu braće i sestara. Jezik vješt da tješim i dalje umorne i klonule i kad sam i sama u mučeništvu. Dušu nam svima ozdravljaj dok tijelo nepravde trpi. Za Nebo sviju osposobi... neka se svako kroz molitvu ojunači i strpi. Zagledaj nas u križ u tijelo i lice Presveto tvoje koje je neprepoznatljivo od rana, da se postidimo svojih malih kazni i rana... svojih malih križeva. Sve bolesti i sve grijehe svijeta podnio si, gorki kalež ispio si da bi mi ispijali slatkoću utjehe i opravdanja. Hvala ti Isuse i oprosti za svako naše gunđanje i neposluh. Za ono ne mogu, jer ako te volimo onda uistinu možemo sve junačno podnijeti. Zaljubi nas u sebe u svoje rane, zovi nas Isuse zovi nas iz naše grobnice tijela u vječnu radost duše. Amen.✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 28.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar