petak, 27. rujna 2024.

VJERA U ČUDESNU VOLJU BOŽJU

Trojedini Bože, nedokučiva mi je Tvoja volja za moj život, ali znam da me kroz patnju vodiš do čudesnih plodova... Oče Nebeski raduje me što si mi pun sveti iznenađenja i što mi te radosti znaš izlijevati u dušu i srce. Vjerujem samo utješiteljskom glasu u mojoj nutrini, ja ne brinem jer Isus je brižnost moja. Trenutno je u meni toliko toga, od plemena svetih, do čežnje biti roditeljka, ozdravljena po ljubavi za uskrsle rane....ali mogu biti i bolesna i sama... sve meni kada te volim odgovara. Mila milosti čini što źeliš u svoje vrijeme ...✨️🕊 Prop 3, 1-11 Sve pod nebom ima svoje vrijeme. Sklanjam se od bolesti tijela u zdravlje duše a to su krila ljubavi žrtvene Tvoje nedužno raspeto Jaganjče Očevo i moje.✨️🕊 Lk 9,18-22 Ti si Krist — Pomazanik Božji! Treba da Sin Čovječji mnogo pretrpi. Zato ću trpiti sa Tobom, jer sam i ja dio tebe mali ud kojeg ozdravlja Glava Trnovita. Kriste Spasitelju voljeni pomozi mi zapovijedi svete u srcu čuvati i živjeti ih.... samo tako se može ispuniti Očeva sveta volja za moj život. Nedaj mi putem preugodnim, zlim i raskošnim, pohotnim, neljubaznim, lažljivim, nedaj me krivoj osobi, sačuvaj me u svojoj milosti i dovedi Ocu u stan ljupki. Čistoćom me Duha Svetoga štiti, predragocjenom krvlju zagrli. Oslobodi me kamenja koje su bacili na moj križ... dahom svoje rajske ljubavi. Neka procvjetaju iz ovog našeg sjedinjenog trnja ljiljani neuveli. Šalji mi u pomoć sve tvoje svete da ti se molimo i za spasenje zahvaljujemo! Amen.  ✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 27.09.2024.

 

Nema komentara:

Objavi komentar