nedjelja, 22. rujna 2024.

SKUPNA NEBESKA MEDALJA

Ljubljeni imam ideju, idemo skupa po medalju, da bude na jednoj strani tvoj na drugoj moj lik! I ne treba bit zlatna, može i drvena na Spasiteljev križ, samo nek nam je skupna! Ti se bori sa svoje, ja ću sa svoje strane, sve do vječnog susreta! Prepoznat ćemo se po ljubavi za zlatne rane Kristove koje nas opravdavaju i spašavaju! Iz kaleža mučenika skupa ispijmo trpljenje, iz njega će u dan Jahvin čudo uslišanja izroniti. Idemo se Svevišnjem pokloniti... U duhu me nađi ti se snađi... vodi me gdje si ti - onaj junak Kristoliki iz mojih pjesama, onaj anđeo bez laži na usnama. Vodi me kao golub golubicu... u gnjezdašce gdje boli, tuge i suza nema.Vodi me tamo gdje Bog vjernima iznenađenje sprema.  Amen. ✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 22.09.2024.


Nema komentara:

Objavi komentar