utorak, 1. listopada 2024.

PRVI SAT: Razmatranje muke IHS, ISUS SE OPRAŠTA SA SVOJOM PRESVETOM MAJKOM

Presveta dušo Kristova pomozi mojoj duši da te tješi kao lastavica koja upija tvoje i Gospine suze na svoja krila dok srce joj se bijeli od pročišćenja. Dopusti da ti pjevam i kada oboje smo uplakani i krećemo prema Golgoti. Tu sam Isuse uzmi moju dušu za maramicu da te tješim, od majke ću za tebe ponjeti mlijeka da ti ublažim ocat grijeha nas ljudi. Želim tješiti i majku dok ona ostaje uplakana i ne smije poći za tobom... Rastanak je prebolan ali srca vaša ostaju skupa... i ja ih blagoslivljam skupa sa svim raskajanim dušama koje razmatraju tvoje bolne sate. Ulazimo u tren događanja i nosimo ga kroz sve sate svoga života kroz male čini ljubavi za bližnje, da ti blažimo križno putovanje. Blagoslivljamo te Otkupitelju skupa sa suzama majke. Idemo skupa po trnovitim stazama do Siona pokloniti se Ocu Nebeskom, idemo u stanove uslišanja. Pogledaj na nas koji ljubimo tvoje presvete rane svojim ranama... donosimo ti i one koji te odbaciše smiluj se svima Gospodine, pozovi ih na obraćenje. Sva srca svijeta neka ovaj čas uđu između dva srca nebeska i postanu meka, istinita, pomozi nevjernicima vjerovati kore sa očiju ukloniti. Svjetlosti blažena obasjavaj nas i pozovi brojne u razmatranje, jer ti si glas svakom zapisu po kćer svojoj Luisi.  Želimo ti darovati gutljaje slatkoće dok ti dolazi gorki kalež na usne. Odlaziš, a mi ostajemo sa mamom Marijom tješiti je i dušom hoditi za tobom. Hvala za poglede suosjećanja koje imaš za svakoga od nas. Blagoslivljamo tvoje tijelo i dušu... sve što si učinio i činiš... Uzmi naš dah, naše srce, naš um, naše rane da ti budu zadovoljština za sve što si podnio za nas. Čuvaj nas u sebi, volimo te Živote naš. 💦🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 1.10.2024.
Razmatranje prvog sata muke IHS,
ISUS SE OPRAŠTA SA SVOJOM PRESVETOM MAJKOM
sve sate imate u knjizi: 
https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf


Tko želi može moliti i putem glasa;
https://youtu.be/CxFsrV6TAg4?si=J0NbK7mwt7wSNmKU

✨️Razmatrati možete u vrijeme koje piše, ali možete i uzeti taj sat i u duhu biti u njemu kad se je sve zbivalo u nekom drugom satu kroz dan kada imate vremena biti u tišini i osluškivati šapat Duha Svetoga.✨️

Evo razmatranja od prošle godine;

Isuse evo ti od moga srca, od moje duše, od moga duha pokajanje i zaziv svim anđelima da ti udijele svoj nježni blagoslov, da ti blaži križni put. Skupa sa majkom tješit ću te molitvenim uplakanim pogledima, da ti naše suze hlade rane. Ljubim ti spasonosna stopala koja su me odvela u spasenje, ljubim ti ruke milosrdne koje su nosile križ za mene, sad je on tvoje prijestolje na koje mene pozivaš u zagrljaj, mene služavkicu grešnu da učiniš zagrljajem svojim svetom. Predajem svoju patnju tebi da me oslobodiš, predajem ljubav da ti bude voda umjesto octa. Krvare mi krila ali u isti tren cjeljuju zbog tebe. Blagoslivljajmo se vječno Bože moj ljubljeni. Ostani u meni kao junaštvo Neba zauuvijek. Evo ti moje krvi da se sa tvojom žrtvuje za spasenje duša. Ljubav smo za ljubav Ti i ja. 

Ana Emanuela, studeni 2023. 
Razmatranje prvog sata muke IHS 

TKO IMA NADAHNUĆE POSLIJE RAZMATRANJA, SLOBODNO PIŠITE... 💦🕊

Nema komentara:

Objavi komentar