subota, 7. rujna 2024.

Fiat

Neka tijelo moje, neka duša moja supati sa tobom Kriste. Daj mi piti ljubavi iz tvoje Duše prečiste. Pomozi mi sjediniti se sa službenicom i kćeri tvoje volje Luisom Piccarettom da mi svaki sat moga života bude sjedinjen sa tvojom mukom podnesenom iz ljubavi. Evo ti mojih tuga, bolova, rana... da te poput malih molitvenih ptičica tješe... evo ti i svih duša koje su sa mnom na križnom putovanju... dođi nam Svevišnji da se nahraniš dušama našim da ti zacijele presvete rane. Vrati nas sebi da skupa postanemo jedno da nas prineseš Ocu Nebeskom u ljupke stanove. Pričesti naša ljubljena cjeljujmo skupa. Sa raspela svoga daruj rane nama, da ne nosiš sam sve patnje svijeta, želimo ti pomoći Gospodine i ispraviti nepravde za sve one prošle generacije, pa i ove sadašnje i buduće. Uzmi od nas sve najlipše, da obraduje te. Potpuno predanje želimo ti dati, pomozi nam svetima se zvati kad prođe ovo sve što dar je tvoje svete volje. Neka se spozna tko smo kada dođemo Gore. Želimo ti izreći Fiat - tako neka bude, pa neka se brojni milostima tvojih presvetih rana začude. Slabi smo Isuse, zato se ne oslanjamo na sebe, već na tvoju milost da ustrajemo na križnim postajama misliti na Tebe a zaboravljati sebe. Klanjamo ti se sveta Božja voljo, nastani aorte našeg vapećeg srca. Neka samo ljubav raskajana isijava iz nas. Svaka naša suza neka ti bude melem, svaka naša podnesena bol, operacija, tuga, gubitak neka je zadovoljština za sve što si ti podnio za naše spasenje. Oprosti nam, za sve grijehe male i velike. Amen. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 7.09.2024. 

Knjigu razmatranja muke Gospodina našega IHS imate preuzeti na: 
https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Nema komentara:

Objavi komentar