nedjelja, 15. rujna 2024.

MOJA JE MOLITVA ZADOBITI KREPOST PO KREPOST OD SVIH SVETIH.

U devetnici je najlipše zadobiti bar jednu krepost sveca kojem se utječemo za pomoć, drugo nam ništa ne treba nego poput njih nositi radosno gorki križ! Sveti Padre Pio predan Božjoj volji, učini me predanom Božjoj volji! Zagledajmo se u litanije u kojima su kreposti svetih i upijmo bar jednu. Na nama je da ih zadobijemo. Zamisli od svete Rite zadobijemo primjer ljubaznosti, od svete Terezije  vrlinu da zaboravljamo sebe da bi usrećili druge... od svetog Ivana Krstitelja utjehu da tješimo dušom brojne i u našoj tjelesnoj nemoći.  I tako redom iz mjeseca u mjesec, iz tjedna u tjedan zadobivamo stupnjeve svete ljubavi. Uistinu su sveti prisutni u našem križnom putovanju... Ne bojmo se družiti sa onima koji su zadobili titulu svetaca, jer Isus im je darovao vječno služenje bližnjima, oni su naši prijatelji od kojih bi se valjalo poučavati sveto živjeti već ovdje na Zemlji. Da, ja uistinu želim na dar po jednu krepost od svakog sveca da bi se moja duša omilila Bogu. A moja osobna krepost je rekla bi iz: Filemonu 1,5 jer čujem za tvoju ljubav i vjeru koju imaš prema Gospodinu Isusu Kristu i prema svima svetima. Samo ljubav za sve što je u Raju u ovoj se mojoj bolesti umnaža. Po toj ljubavi jedino se mogu izbrisati svi moji grijesi... predragocjena krv je čudesna u svetima, jer oni dođoše iz muke velike da u njoj zabjele haljine. Daj nam Bože biti na sve svete, i uživati nakon Golgote Raj, amen. ✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 15.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar