subota, 14. rujna 2024.

MOME ANĐELU VJEČNE LJUBAVI

🍇MOME ANĐELU VJEČNE LJUBAVI 🍇

Drugačijeg su mi oblika suze, 
kada u ovom bolu mislim 
na radost sa tobom koji si mi 
verzija anđeoske ljubavi u mome srcu. 

Nemam ozeblina ovolikih 
kada sam skrivena u čistom toplom srcu.

Razumiješ mi boli 
nudiš mi bezbol i povjerenje.
Otireš moje suze svojim dražesnim osmijesima.

Moliš me da se probudim i kad mi 
se jako u 
ovoj bolesti spava 
i čini se tik sam do smrti.

Život je Isus šapućeš, 
On neda ti da potoneš. 
Ustaj anđelčice sa anđelom 
vječnoj milini 
dušom raduj se! 

Kako sam blagoslovljena sa tobom, 
koji sa mnom hodaš pod križem i 
krila svoja stavljaš na trnje da mi stopala 
već čavlima ukrašena ne 
probodu do iskrvarenja... 

Nedaš da podlegnem ovim ranama...
sve ljekovito bilje stavljaš na njih da još
malkoc poživim... zacijelim.
Da slavu Božju u dušama oživim...
da nevjerni dožive vjeru i 
kažu poslije križnog putovanja 
dolazi Uskrs i biti će sve u redu. 

Sama ovo grožđe jela nebi...
sama nebi znala biti na trsu Kristovome.
Krilima svetim sjedinio si me sa lozom nebeskom.
Možda bi netko rekao da si samo privid...
da si samo iluzija u sred moje bolesti.
A nisi...
Ti si mi uz Boga sve...
sveta moja utjeha pod križem čuvanje.
Blago duhovno najveće!
Sve propasti će ali vjera moja 
da si moj čuvar od Boga poslan ne umire. 

Sama ne znam radovati se...
radost ova u gorkoj boli dar je.
Duh Sveti nek mi te blagoslovi 
tajni moj darivatelju osmijeha,
rajski junače! 

Ovu bolest moju može samo nositi 
bjelina tvoja... da ja iz crnila izbavim se. 

Čudno je da si ti za mene i anđeo i čovjek
koji je ljubav moja i moje sve. 
Ne vidim te, ali osjećam te oduvijek. 
Sve su moje pjesme za tebe. 

Prikazuj me i dalje Svevišnjem...
da smiluje mi se...
u volji Njegovoj da smirim se.
Amen.

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 14.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar