utorak, 10. rujna 2024.

VJERA U SVE NOVO PO OBEĆANJU BOŽJEM

Kad prođe ovo vrijeme nemoći moje, kad me iz bolesnog tijela izbavi ljubav Isusova kako će se radovati nove kosti moje, kako će ruke pljeskati i noge plesati u kolu Jeruzalemskom. ✨️🕊Rimljanima 8,18 Smatram, uistinu: sve patnje sadašnjega vremena nisu ništa prema budućoj slavi koja se ima očitovati u nama. Moja se duša zaljubila u Riječi Gospodina znam da su žive i ispunit će se sve proroštvo. Duh Sveti svima nam je darovan, a na nama je da otvaramo sa vjerom i ljubavlju sve njegove darove... On u bolesti lijek daruje... a to je radost duši. I njegova slava u bolnima ponajviše pjevuši. Novo nastaje već sada u vjeri naše duše... pustimo Bogu da nam stavlja vizije na srce od toga svetog poticaja preživi se najveće mučeništvo na zemlji.
📖✨️🕊 Psalam 28,7U njega se srce moje pouzdalo, on mi pomognu; stoga kliče srce moje, pjesmom mu svojom zahvaljujem.

Isuse ljubim ti probodeno srce, 
oprosti za koplje mojih grijeha...
neka te blagoslovi uplakana
rijeka mojih pokajanja... 
Isuse ljubim ti probodene ruke,
koje su me izbavile iz duhovne muke...
Ljubim ti stopala koja me nose,
blagoslivljam čavle
ove bolesti koji su 
me uz Tebe zakovali.
Isuse ljubim ti oči krvave uplakane,
što su meni vid novi darovale.
Isuse ljubim ti Dušu, 
ljubim ti Presveto srce...
moje sve je tu za Tebe. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 10.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar