ponedjeljak, 2. rujna 2024.

ISUSE OPROSTI

Lice sveto spasonosno, prekri me predragocjenom krvlju da se iz mene ispere svaki grijeh, želim ti čistog srca izreći molitvu koja ti blaži i cjeliva rane, ne želim da išta tužno i ružno, grešno na tvoje Probodeno srce iz moga kane. Zato me Isuse pročisti prije mog vapaja i bit ću nova tebi maramica čista koja tvoj znoj, krv i suze upija. Voljela bi biti tvoja svetica čuvarica tvojih rana, zato me kroz muku dijalize sjedini sa svim mučenicima na zemlji. Pomozi nam voljeti te kao sveci... trpiti kao blažene duše, te se davati bližnjima iz ljubavi... Isuse žedan si naše ljubavi, a mi ti ocat grijeha dajemo, oprosti Spasitelju jer smo slabi, duboko se kajemo. Kolaj svojom ljubavlju požrtvovnom kroz naše vene, da odstupe sve napasti i kušnje od nas, vjerujemo u svjetlo uskrslo, Ti si nam jedini spas. Svjetlom svoga Presvetog srca obasjaj našu tamu i mi ćemo ti vječno darivati hvalu. Fiat. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 2.09.2024.

 

Nema komentara:

Objavi komentar