petak, 6. rujna 2024.

ISUSE TEBI ZA LJUBAV SJEDINJUJEM SE SA SUZAMA MAJKE

U svim satima svoga života moja je duša sa tobom Isuse i svaki moj otkucaj srca okucava tebi za ljubav. I uspavana bolom ja te tješim i budna ja sanjam sve što je donjela tvoja Kalvarija.... Uzimam suze iz očiju majke da joj olakšam bol koju trpi dok proživljava tvoju gorku muku i te suze čuvam kao bisere. Ovdje su sa mnom boli velike ali i ljubav snažna tvoja koja me na bolesničkoj postelji tješi. Upravo me probadaju čavli, ali majka ih vadi i stavlja te bisere svoje milosne u moje rane i ja postajem školjka bisenica puna molitve za bližnje. Spasitelju evo me, svoju ranjenu školjku upotrijebi da ti zakala svježe vode i prinese je tvojim vapećim usnama punima octa. Okrijepi se raspeta ljubavi u mojoj duši koja je sjedinjena sa suzama majke. Biserne suze svete mame Marije od obične vode učiniti će blagotvornu svetu pitku vodu za njenog Sina. Posluži se Isuse bolom školjke molitvene, da ti budem melem usnama koje su navijestile čuda svima koji te ljube. Pa sve i da smo veliki grešnici ti nas našim pokajanjem i priznanjem tebe za Spasitelja spašavaš i odvodiš Ocu Nebeskom u ljupki stan. Sad mi je stan ovaj bolesnički krevet, pun žege Ti u zdravlje povedi me kad dođe vrijeme i povedi za mnom brojne koji su mi dani da ih upućujem ka Tebi jedinoj istini... fali nam okrijepe i bezbola ali izdržati ćemo jer znamo da smo tvoji raspeti udovi i da se sve tvoje postaje u nama odvijaju, živ si ti si tu u hramu raspetom da ga držiš križem svojim ... vjerujemo dočekat ćemo uskrsnuće... jer kud polazi naš Učitelj i ustrajni učenici će, ojačaj nas snagom Duha Svetoga Gospodine, amen.✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 6.09.2024. 

 

Nema komentara:

Objavi komentar