subota, 14. rujna 2024.

VRAĆANJE ISUSOVIM RANAMA

Spasitelju gle mi bolesti... gle mi grijeha koji me napastuju... tjeraju u tugu... gle me bespomoćne, gle me same ko u beznađe ukopane...  A ti si toliko milostiv da kazivaš zagledaj se u drvo križa, u mene... razumijem kada ti suza pokajanja niz dušu krene... Privinio si me uz sebe baš ovu moju bolest i svaki moj grijeh razapeo si u naručju križa i dao si život za mene. Ti si moja ljupka nada, sve drugo ništavno je i baca me u tamu. Zato ti hvala što me upija tvoje spasonosno svjetlo i vraćam se kao ljubav zahvalna tu u tvoje rane da ti zacijele. Kada se sve duše vrate postat ćemo jedno, postat ćemo Ti. Pomozi nam izdržati u inat krvnicima i svemu što nas bičuje. Bolove naše sjedinjujemo sa tvojima... i svaka oštra bol koju si podnio, svaka suza i kap prolite krvi neka blagoslovi duše. Neka ti dođe pokloniti se svaka duša iz Čistilišta, a tvoja ih majka bl. Marija odvede u Raj. Sve generacije oslobodi... sve koji te zazivaju sa vjerom. Oslobodi ih Isuse od nevjere, po tvojoj vjeri na križu u Oca Nebeskoga. Spasi nas, oslobodi nas naše volje i smjesti u Očevu svetu volju. Oprosti nam Isuse za koplje grijeha naših, za čavle osude, za krunu bolova... primi sada cvijeće pokajanja od svih duša koje su bez tebe izgubljene. Nađi nas sve i osposobi za svetost. Isperi naše staro grešno i stvori svece od nas. Vjerujemo u moć ozdravljenja po tvojoj predragocjenoj krvi, poteci u naše vene ozdravi duše i tjelesa, spusti na Zemlju iz Raja čudesa. Fiat. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 14.09.2024. 

Nema komentara:

Objavi komentar