četvrtak, 26. rujna 2024.

DUHOVNA POSVOJENJA I ISPROŠENA DJEČICA SA SV. RITOM

Mnogo je djece rođeno u mojim pjesmama, u mojim molitvama sa svetom Ritom, duhovno sam ih odavno posvajala... ponajviše zato jer su mi zabranili na svijetu zvati se mama. I svaka ova bol je trud moj za nerođene, trud grčevit da dobiju dijete roditelji koji ga dugo čekaju... u ovim mojim "trudovima" i stalnim krvarenjem...nerotkinje se raduju. Kada je sjedinjena sa žrtvom za bližnje onda moja patnja vrijedi... jer isprosi nerotkinja koja voli djecu brojnima radosne glasiće dječice u naručju. Ne treba nikada odustati od onog što volimo, jer sa tom ljubavlju brojnima pomažemo. I zasigurno zadobivamo sve molitveno u Raju, ako Bog želi dio toga imat ćemo na Zemlji. Bitno je da je to voljeno u nama i da se od molitve nikada ne odjelimo. Zatrči se sada u zagrljaj svete Rite... vidjet ćeš kako ti donosi čudo... ✨️🕊
Blagoslovljene sve nakane iz:
Nebeski sandučić📮📬 SVETE RITE🍇🌹🍯🐝 
posebno za začeće. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 26.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar