ponedjeljak, 2. rujna 2024.

ISUSE SJETI SE MOJE BOLESTI I SA NJOM OZDRAVI MALENE

Znaš što, mene kada strašno boli, a to je skoro svaki čas... ja ti kažem Isusu da tješi invalidnu dječicu koja nisu još ništa proživjela, da uspravi neku malu curicu, dečkića da ne pati kao ja... da ih oslobodi. Pa da ta curica ili dečkić osjete ljubav moje molitve koja im osigurava nov život. Prošla sam puno bolnica od kad dišem i sad mi je svaki drugi dan stan bolnica i bolje da je meni nego malenima. Sjeti se Isuse moje samoće i strahova u bijelim sudačkim sobama, sjeti se Isuse male mene kojoj su falile posjete u dalekim gradovima, još sam ta ista curica u ovom odraslom tijelu. Još traje čekanje na čudo, još lijem suze, još imam hrabre osmijehe jer te volim. Hvala ti što sam sad raspeta u svome rođenom gradu, što si me vratio kući gdje je lakše trpjeti sa onima koji me vole i za radost moje duše se bore. Isuse sjeti me se kroz ozdravljenje malenih i nevinih. Oslobodi ih, a mene nek posjeti volja Oca Nebeskoga. Neka mi Duh Sveti izvadi iz srca svaki bačeni kamen na moju neprihvaćenu ljubav, na moje emocije, neka mi iz vena izvadi žalce osude, neka mi ustakli prozore sa svetim ikonama tu u razbijenom hramu gdje mi duša bdije u nadi. Neka me milost Tvorca obnovi u dan dobrostivog Jahve, a ja ću do tada sve svoje za malene dati. Sluškinjom se križa svetog zvati iako nedostojna ljubit ću onoga koji je svake slave dostojan. Ljubit žrtvom bolesti koja mi je sestrica pokajnica. Ona koja upija trnje Kristovo iz ljubavi. Zatvori sva vrata kroz koja me zlo vreba Isuse. I ti se postavi kao jedini Gospodar moga tijela i duše. Ti si moja vrata Raja, u Tebe uzdam se bez kapi sumnje. Vjerujem u probodene dlanove koje u čuda Oca Nebeskog odvode one koji te iskreno prizivaju i ljube. Amen. 🕊 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 2.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar