ponedjeljak, 9. rujna 2024.

UTJEHA ISUSU U GETSEMANIJU

Ranjeno moje svjetle mi u očima u obliku suza tvoje presvete rane, htjela bi ih isprati svojim pokajanjem... čuj mi krik... sjedini me sa svojim mislima, tvojim otkucajima Presvetoga srca, sa tvojim čavlima, krvlju, znojem, bičevanjem... neka me tvoja muka ozdravlja od svih grijeha i ukroti sve zloduhe koji me napastuju i kušaju. Božansko milosno lice neka tvoje bljedilo bude na mom licu, a moja molitva neka tvoje lice zarumeni... daj mi gutalj Očeve volje iz tvog kaleža da popijem pa da se preobrazi sve u meni. Pomozi mi zagledati se u tebe ne u ovu bolest svoju, ne u sebe. Neka ovi moji propali bubrezi budu utjeha tvojim bičevanim. Neka ove moje izbodene oči nadoknade za sve one poglede koji su te progonili... Neka moja kostobolja pomogne tvojim umornim kostima dok hodaš kroz Kalvariju... Isuse čuj moj glas došla sam te tješiti u Getsemaniju i u svim satima... svim križnim postajama koje moraš prolaziti...  Napušteno moje evo ti moje duše i svih duša koje razmatraju tvoju muku, vraćamo se tvojoj Glavi ljubljenoj... daj nam svima po trn, po suzu, po kap krvi, po bolest... nosit ćemo sve da ti olakšamo... Idemo skupa do razapeća voljeni Spasitelju... skupa sa Mamom Marijom i njenim gorkim suzama... idemo po smirnu i tamjan... po svijeće... bdijemo i čekamo Uskrsnuće.... Idemo za stopama tvojim koje nas vode Ocu Nebeskom. Želimo se izgubiti iz sebe u Tebe... tvoja trnovita kruna neka bude naša ljubav, naša pobjeda. Plamen Duha Svetoga neka pobjedi svaki oganj neprijatelja. Fiat. ❤️‍🔥

Od ❤️Ana Emanuela, 9.09.2024.
Razmatranje 5 sata muke Gospodina našega IHS, Isus u Getsemaniju... 

https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Nema komentara:

Objavi komentar