četvrtak, 19. rujna 2024.

ISUSE SA ULJIMA SVIH SVETIH OZDRAVI ME

Isuse molim te iz svojih vena krv mi daruj, sa srcem mojim svojim Presvetim srcem kraljuj. I suze svoje smjesti u oči moje i probodenim dlanovima dotakni moje, da se skupa u molitvu pred Ocem Nebeskim spoje. Dopusti da ti bolest moja služi, da ti rane ranama svojim me rastužim. I ova stopala moja koja hode godinama u utrnulosti i trnju, podsjeti da su tebe dugo da Kalvarije pratile, sve trnje, suze, znoj, krv kao spužve upile. Ta bol u meni zbog blaga tvojih relikvija vrijedi. I križ i torinsko platno i čavli i trnovita kruna sve je tvoje uz mene. Jesam Isuse pokušala sam te slijediti i uspjelo mi je jer si mi darovao Duha Svetoga kada sam pala do dna. Uspravio me je i nagradio vjerom da Tvoju muku živim, da se sve u nama sljedbenicima Evanđelja, sve tvoje ponavlja. Mileno milosno tako će doći i sve ono što si zaslužio, život si nam vječni pružio, Uskrs i bezbol, oporavak rana, zacjeljenje i vječnu radost u Očevom domu. Priređuješ nam svima stan pun rajskih iznenađenja. Oprosti kada te naš grijeh vrijeđa, gledaj nas samo kao kad smo na svetoj ispovijedi - raskajanje duše. I čini sve po Očevoj svetoj volji, neka nas tvoja predragocjena krv napoji i blagoslovi! Isuse ako želiš ozdravi mi tijelo uljima koja su iz ljubavi za tebe potekla iz svetih tjelesa. Ta ulja teku iz Raja iz Očevog milosnog zagrljaja među mučenike... smiluj mi se Isuse sa svojom dragocjenom krvlju blagoslovi balzam ozdraviteljski. Amen.✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 19.09.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar