petak, 1. srpnja 2022.

ZAŠTO!?

Zašto sam tu gdje mi tebe nema,
zašto sam tu gdje mi oči plaču!?

Zašto se srce moje uvijek nada maču?

Zašto nisam oduvijek sa tobom,
zašto nisam osmijeh licu tvom?

Zašto bolnog tijela živim,
zašto nisam zdrava kao dušom,
pa da ti se mogu omiliti,
da mogu sa tobom plesati,
djecu ti roditi u svemu ti ugoditi.

Zašto sam ljubav skrivena u manama,
zašto sam uvijek tuđa... 
uvijek utjeha.

Pitam se to predugo...
odgovor je na Nebu i istina je 
nije fer, ovo uistinu nije u redu.

Ljubav da pati,
ljubav da bude bolesna i bespomoćna.
Ljubav da bude ostavljena, izrugana...
Jedini odgovor je da je i Isusu bilo tako i
to mi je jedina utjeha
da me željenom ljubavlju
voli samo raspeta ljubav. 

Od 💔 Ana Emanuela, Bilaj.1.07.2022.

1 komentar:

  1. PRVA

    Ti si prva kojoj pjesmu pišem,
    zbog toga se znojim i jedva dišem.
    Nisam pjesnik koji slaže rimu,
    zbog toga ću morati kupiti klimu.

    Šalu na stranu pređimo u zbilju,
    ti si cura draga,
    za tebe se molim,
    i ne gubim volju.

    Ljubav je savešena
    i uvijek bez mana.
    Ti to dobro znaš,
    jer je Bogu uvijek predaš.

    Čitam pjesmu " Zašto"
    i srce me boli.
    Spoji ovo srce dolje,
    i Bogu se moli.

    Možda sam kriv
    ali zato znaj,
    možda to riješimo
    ako dođem u Bilaj.

    Razmišljam gdje da ovo stavim
    a da se ne sramim.
    evo u komentaru,
    pa nek bude na Isusovu slavu.

    OdgovoriIzbriši