nedjelja, 31. srpnja 2022.

LJUBAVI MOJA

Ljubavi moja, samo bi da se volimo istom mjerom. Onom nemoj mi na nju, nemoj mi na njega, to je moje sve na svijetu. Treba nam jakost da branimo jedno drugo u ovim olujama, kako nas nebi mogli ugristi morski psi i povrijediti povjerenje. Ljubavi moja treba  nam izgradnja mosta od tebe do mene, onog čije su žinje jake i beton nepropusan temelj uzdanja. Treba nam most po kome šetaju sveti anđeli i donose blagoslove od srca srcu. Taj most mora biti pun rajske svjetlosti, a ispod njega mora teći vječna rijeka predragocijene vode i krvi u kojoj se naše duše susreću i kupaju kao u kupelji spoznaje važanosti života. Tu moramo odbaciti sve rane prošlosti i obući ono uskrslo ruho skupne radosti u Gospodinu. Ne želim te voljeti kao da si mi stranac, kao da si mi netko neistražen, ja te želim voljeti kao da te oduvijek znam, kao da su tvoje ruke oduvijek dio mojih molitvenih dlanova. Želim te voljeti kao toplinu srca kada je u miru, želim te voljeti kao da si ti moje malo pitomo jelenče a ja izvor tvoje radosti sa kojeg piješ uslišanje. Želim voljeti u tebi ono djetinje, da mogu reći da imam ja veliko djetešce uz sebe. I da želim da i ti mene voliš kao djetinju srnu ožednjelu istine. Ja ne znam voljeti drugačije. Trebam te za zauvijek. I samo takav budi, pusti Bogu da te takvim učini. Evo i ja sebe puštam Bogu da me izmijeni da me po svojoj volji učini, jer znam biti uplakana a nisam ni plač ni mač, da treba nam iscijeljenje za vječni zagrljaj i neka to tako bude. Neka budem ono što treba tvojim očima i tvoj lik duše neka bude odsjaj mene. Neka budem nova bezbolna, da ti služi ljubav moja. To je moja molitva jedina, sa tobom ozdravljati za život vječni. Ti koji si moj osjećaj za ljubav, samo ti budi moja zbilja, moj san, sve moje misli o vječnoj ljubavi. Ti se izbori za nas. Znam jednom će sve doći na svoje, jer te u Kristu tražim i volim. Amen. 💦💏🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 31.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar