utorak, 26. srpnja 2022.

DUHOVNA SUNAŠCA

🤴🏻💦🕊💕💦🕊👸🏻
DUHOVNA SUNAŠCA

Mi ti više nemožemo nestati,
jer izlazimo i zalazimo poput sunašca
jedno drugom iznad aorti molitvenog srca.

Osvane radost, osvane mir...
I bude zalazaka, bude tuge...
ali nas vrate zračice ljubavi Božje.
Jedno smo drugom toplina,
sve dok nas u zemlji studeni ima.

Tu smo u nutrini nađeni
nešto kao duhovno srce
sa duhovnom dušom.
I prija obostrano.

Tko smo mi,
Bog će izreći...
ali jedno je sigurno,
mi smo ovim zemaljskim bolom isprošeni,
brat i sestra u Kristu,
i da imamo ljubav za
razumjevanje križa.
Imamo u nama ono nebesko sačuvano.

Blagoslov za blagoslov,
to smo mi rosni cvjetovi maleni,
ugrijani rajskim sunašcem nade.

Neću ni bolesti, ni smrti, ni beznađu
dati da nam molitve ukrade.
To su naši darovi jedno drugom.
I neka mi bude kako mi ti želiš...
i tebi neka bude kako ti ja želim...
onako kada sve prepustimo
volji Božjoj dok se molimo.

Tada će ostati radost vječna u dušama,
ljubav, ozdravljenje, radost, smiraj i
sve ono što u Raju ima.

Jednom će osvanuti ovo sunce
koje osjećamo u sebi,
sunce preobraženja.

I biti ćemo uslišani.
Jer postojati će samo ono
što Bog priređuje
onima koji ga ljube.

Blagoslovljene zračice osmijeha,
koje si darujemo srdašcima!
One su naše sunašce najlipše!
Oni su anđeli svete ljubavi!
Oni su i brat i sestra i
najbolji prijatelji.
Oni su si mir!
Smij se uvijek sa dušom mojom
ljupka radosti!

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 26.07.2022. 


Nema komentara:

Objavi komentar