četvrtak, 21. srpnja 2022.

ISUSE ČEKAM NA TVOJU PROVIDNOST

U Presveto ❤ pohrani ljubav moju i ja ću tvoju i ta ljubav cjelujuća neka nas nađe. Neka nam Riječ Kristova vrati nadu, vrati život pun mirisnih ljubavčica. Nađi me ti koji si pun istine, blagotvornosti i radosti duše, nađi me ti koji imaš strah Božji i mač pravde u rukama da me oslobodiš nepravde. Zaustavi vatru zmaja poganog. Nježan je cvijet ljubav od Boga, ona se privija svojim laticama uz srce i srasta sa korijenom duše. Zaista dvije duše postaju jedno, jer piju iz istog izvora spasenja. Podigni ruke molitvene, pripiši sve molitve na Presveto srce i neka tvoje ime Isus zapiše u mom srcu. Neka mi kaže vječna ljubav tko si ti, tko se ojunačio križ mi nositi. Koga je oblikovao samo za mene, pa da mi suza radosnica krene, oči su se naplakale žalosnica.  Isus nas je poučio: Traži i primi vjerom kao da ti je uslišano, što očekujem neka mi bude moj Gospodine. Vjerujem da mi priređuješ ljubav istinsku, jer si ti istina. Odalji od mene svaku laž i obmanu, usmjeri ljubav ljubavi. Očekujem od Tebe velika čudesa, koja mi stavljaš na srce i da vjerujem Tebi je sve moguće. Isuse mogu ozdraviti uz čovjeka koji te voli i žrtvuje se iz same ljubavi. Amen. 🎺🕊💏

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar