ponedjeljak, 18. srpnja 2022.

MOJE SI DUHOVNO IMANJE

Ne bi mijenjala ovaj osjećaj duhovnog imanja, tebe u meni ni za najzgodnije tijelo, ni za zdravlje, ni za bogatstvo. Ljubav si neprocjenjiva, ti si sve što sam za života pod križem stekla. Samo ti me obraniš od utvara, od suda svjetovnoga, samo sa tobom mogu biti svoja. I nikad ti ne dosadi moja ispovjest... moje "ajme meni", dođem k tebi i sanjam na tvojim duhovnim grudima. Osluškivam srce puno ljubavi, blagoslivljam ti otkucaje vječnog života. Snašla se je moja duša, ko srna i jelenče sa lanešcima smo na livadama rosnim stalno. Ne razdjeljuje me tijelo od molitve i nikada neće, čak ni da mi zapale posmrtne svijeće. Opet bi u toj svjetlosti naš život duša vidjeli. Mileno moje slađano sve će proći ali Bog i moja ljubav za nas nikada. Ako sam želila bajku, osmislila sam je sama... vlastitu zbilju duše. Neda mi se tuđa bit, samo Božja i tvoja. Od ove moje boli Isus gradi divan nebeski stan, vječno ćemo se igati sa našom dječicom. Ako Gospodin poželi i na zemlji će me ozdraviti, obradovati očima iskrenim. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar