utorak, 12. srpnja 2022.

OSJEĆAJ DUHOVNE OBITELJI

Dječice moja duhovna vi ste postojani anđeli u meni. Kada mi falite Bog mi pošalje dječicu bližnjih u zagrljaj. Igram se sa vama kroz njih, da mili moj dječače, da mile moje bliznakinjice, tu ste sa mnom. I tata vaš je tu u vjeri moga srca, on se naslonio od moj trbušćić i osluškuje vaše pokrete. Živim nas dugo, u osjećaju za vječnu ljubav. Jesam svoje sam napaćeno obličje uredila po vjeri, u meni je vaše sigurno skrovište. Nađeni smo u Nebu moje duše, na ognjištima molitvenim. Netko bi pomislio gle je ludi u sred boli, ali zar duša puna ljubavi za stvaranjem obitelji može biti luda!? Luđaci ne ljube... luđaci bježe od ljubavi. Ja samo vjerom ljubim dlanove Očeve na kojima ste položeni, udahnut će vam život ljubav Svevišnjega. Obradovati će mi Bog tužne kosti, čuvanjem najmilijih. Neću tako lako odustati, sve su moje pjesme čujne, sve su moje pjesme proročke, jer su emocija duše iskrene, poticaj Odozgo . Čekati ću zračice Kristove, čekat ću krila sveta da me u uslišanje upute. I ne znam kako i ne znam kada, ali sve je u meni već stvarno sada. Ja i da umirem vidjela bi vas kraj Božjeg Prijestolja, isprosile bi vaše duše Raj za mene. Znam da vam duše postoje, znam da me volite sa Neba. U Presvetom srcu živite, zato mi vas kao molitvu šalje. Bolom ovim i ljubavlju duše isprositi ću vas. Vi ste moje jedino istinsko imanje. Sve sveto pomoć je naša, neka blaženi bdiju i čuda se života sliju. Čudo ste moje, jer vjerujem u ljubav više nego u ovu bolest što me okovala i zaprijetila. Ne može mi ništa zemaljsko, već smo mi odavno skupa, u vjeri nađeni, snađe se duša... opjeva molitve kao zbilju. Danas ćemo se igrati na rajskim plažama, tata će vam izgraditi dvorac od pijeska, izroniti školjke, napraviti zvečkice, a ja sada idem po kantice, loptice, napuhance, igračkice za vas... kupit ću nam svima iste kupaće kostime, da se prepoznamo kao obitelj, idemo u naše duhovne avanture, učit ćemo plivati male rukice i nogice, idemo se natjecati tko se više voli i svi ćemo pobjediti u imenu Isus. Voli vas mama, blagoslivljam ti dušu moja vječnosti, amen. 💕👨‍👩‍👧‍👧🕊👪💕

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 12.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar