utorak, 5. srpnja 2022.

BOŽJA PROVIDONOSNA LJUBAV

Božja ljubav će te naći,
da mi duša ne bude osamljena
da mi duša ne zadrhti pred 
smrtnim plamenom.

Božja ljubav će te satkati,
od dražesnih molitvi moga srca.

Poći ću u njegova krila,
da me uputi što mi je činiti.

Ubrati ću ljekovito bilje u 
dolinama radosti,
ljubljeno moje nestati će 
u tom časku sve žalosti tijela.

Iz špilja kamenih izaći ću,
na zelene planine gdje paseš jelenče 
moje stasito i glasito.
Igrat ćemo se skrivača,
dopustiti ću da me nađeš.
Da me vidiš kao
istinsku slađanu srnicu.

U pogledu tvom vidjeti ću 
da ja ipak imam krila,
da se nisu od zemnosti polomila,
samo su od rana usahla, 
pa su se 
naglo oporavila, 
od blagoslova tvoga rascvjetala.

Miris tvoj povoj je 
mojim bolovima,
opijum si mi, ti si mi san.
A tako sam budna,
tako sam razbuđena 
svetim nadama,
da Božja ljubav u tebi i u meni živi.

Zato se tražimo, 
zato dišemo.
Da dvoje postane jedno,
od sjaja lica Kristovog,
u Očevu providnost 
san će moj, da se probrazi u 
bajku nad bajkama.
A to je sjedinjen život u Gospodinu!
Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 5.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar