nedjelja, 31. srpnja 2022.

MOLITVA UZDANJA U OSJEĆAJE ❤

Molim za tebe, tijelo koje boli,
da te tijelo Kristovo preporodi.
Molim za tebe duša što ti zebe,
da te utople krila svetih anđela.
Molim za tebe što ti fali ljubavi,
da te Gospodin obraduje 
autentičnom dušom.
Molim za tebe dušu u strahu,
da ti Isus udijeli svoj mir i 
oslobodi te panike i stresa.
Molim za tebe što posla nemaš,
da ti Gospodin providi ono
u čemu te On vidi.
Molim za tebe kojoj su rekli da ne možeš
roditi, da te sinovi i kćeri 
isprošeni po rukama svih svetih
zovu mama. 

Istina je i meni sve to fali,
baš sve to za što molim.
Raspeta je moja molitvena ljubav,
trpeća ali ne žalim.
Neka se usliši svima,
ja mogu zadnja čekati na čudo.
Jer znam doći će.

Dobro mi je pjevati,
jer blago je jedino iskrena pjesma.
Ona se na krilima Duha Svetoga
na Tron Očev uzdiže i 
pročišćava kroz Isusovo Presveto srce.

Nemoguće je ne zadobiti čudo,
jer čudo je već sama molitva.
Čudo je voljeti u boli.
Čudo je smijati se u sred plača.
Čudo je biti pod križem još jača. 
Čudo je vjerovati u osjećaj,
u ono nevidljivo, nepropadno.
I osjećati ruho novo i
osjećati ljubav autentičnu i 
ozdravljenje i nov život u Kristu.
I smijati se srcem svojim 
kao da su u njemu još nerođena dječica.
Kojima je ono najlipša zvečkica,
uspavankica. 
Nećemo žalovati moja vječnosti,
sve naše živi u meni...
u onom tko je od Boga moj.
Sve što volimo naše je.
Malene se rukice igraju...
one note na harfi duše sviraju.

Sve će doći svima...
grli nas Božja blizina.

Neće me vidjeti robovanu više.
Samo zagrljenu u ljubav.
U topli sigurni dom.
Čut će se pucketanje kamina
i pjesma skupnih osmijeha.
Igrat ćemo se mi
moja vječna obitelji! 

Igrat će se i plemena druga,
radosti moje vjere,
nitko više neće znati što je tuga.

Nastupiti će preobraženje.

Sastati će se oni koji su se u 
Bogu tražili i pod križem snažili.
Amen. 💦🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 31.07.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar